سفارش خانم دهقانی/بوشهر

خانم دهقانی عزیز سلام؛ شما از طریق این صفحه می تونید شاهد مراحل تولّد و رشد مبلمان خودتون باشید. در ابتدا شما از طریق ارسال عکس مبلمان یک بلاگر در اینستاگرام, همون مدل رو سفارش دادین و بعد از ثبت سفارش، با تیم مشاوره فروش و طراحی افرند مرتبط شدید و تیم طراحی مبلمان ما مطابق اون مدل برای شما طراحی مد نظرتون رو انجام داد.

 

در مرحله ی بعد مشاوره سبک شناسی و رنگ شناسی خدمتتون ارائه شد؛ در این مرحله مدل دقیق مبلمانی که میخواستید، مشخص شد و طراحی سه بعدی منزل شما انجام شد:

خانم دهقانی عزیز , شما در مرحله ی بعد رنگ پارچه مبلمانتون رو انتخاب کردین؛ گزینه انتخابی شما پارچه ترک بود :

خانم دهقانی عزیز , مبلمان شما در پروسه ی نهایی روکوبی هستند و بعد از اتمام پروسه ی عکاسی, بسته بندی و ارسال خواهند شد؛ شما میتونید مرحله به مرحله شون رو از همین قسمت دنبال کنید.

 

خانم دهقانی عزیز، اینم عکس  پارچه کاناپه وارداتی تون که دقیقا مطابقه خواسته خودتون هست و همچنین عکس پارچه ی کوسن هاتون:

 

 

قسمتی از مراحل روکوبی مبلمانتون :

شرکت افرند در پروسه ی تولید مبلمانش با دقت زیادی به جزئیات میپردازه و در تمام مراحل از بهترین مواد اولیه استفاده میکنه. برای مثال در مرحله ی زیرکاری مبلمان، به جای استفاده از گونی و یا خرده پارچه، از پارچه های مقاوم و یک تکه استفاده میکنه؛ تا ضمن حفظ کیفیت مبلمان در طول سالیان، موقع نشستن و بلند شدن صدای نامطلوب ایجاد نشه.بعد از این مرحله از پلی اتیلن یک سانتیمتری استفاده میشه و در لایه ی بعدی از ابر پنج سانتی متری سی کیلویی استفاده میشه ؛ در لایه ی  بعد، از فوم هشت سانتیمتری سی کیلویی استفاده میشه و در لایه نهایی از لایکو استفاده میشه که حالت زبری فوم رو رفع کنه و پارچه مبلمان جلوه زیباتری داشته باشه.

بقیه مراحل به زودی در همین قسمت بارگذاری میشه...

--------------------

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش